Sulje korttisi
Voit sulkea korttisi Mobiilipankissa. Sinulle tilataan silloin automaattisesti uusi kortti uudella korttinumerolla. Uusi kortti toimitetaan noin kahden viikon sisällä.
Aukioloaikojemme aikana voit sulkea korttisi soittamalla Asiakaspalveluumme numeroon 0204 292 920.
Iltaisin ja viikonloppuisin voit sulkea korttisi soittamalla sulkupalveluun, puhelinnumero 020 333, ulkomailta +358 20 333. Sulkupalvelu on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa.
Sulje kortti älylaitteessa/digitaalisessa lompakossa
Jos kadotat älypuhelimen, tabletin, älykellon tai muun älylaitteen, jossa sinulla on digitaalinen lompakko, voit itse poistaa tai sulkea kortin lompakosta toisen laitteen kautta.
Jos tämä ei onnistu, voit sulkea älylaitteeseen tallentamasi kortin soittamalla Asiakaspalveluumme numeroon 0204 292 920 pankin aukioloaikoina. Jos fyysinen korttisi ei ole kadonnut, sitä ei tarvitse sulkea, ja voit käyttää sitä myös sen jälkeen, kun Asiakaspalvelu on sulkenut älylaitteeseen tallentamasi kortin.
Pankin aukioloaikojen ulkopuolella voit sulkea korttisi soittamalla sulkupalveluun, numero 020 333. Jos suljet korttisi sulkupalvelussa, sekä fyysinen että virtuaalinen korttisi suljetaan.
Lue lisää digitaalisista lompakoista
StopService Premium- ja Private Banking -asiakkaille
Premium- ja Private Banking – asiakkaana voit rekisteröidä kaikki korttisi sekä esimerkiksi puhelinliittymäsi StopService -palveluun. Silloin voit sulkea rekisteröimäsi kortin ja liittymän yhdellä puhelinsoitolla. Numero StopService-palveluun löytyy sekä Mobiilipankista että Internetkonttorista.