Siirry pääsisältöön

Sulje korttisi

  1. Voit sulkea korttisi Mobiilipankissa. Sinulle tilataan silloin automaattisesti uusi kortti uudella korttinumerolla. Uusi kortti toimitetaan noin kahden viikon sisällä.

  2. Aukioloaikojemme aikana voit sulkea korttisi soittamalla Asiakaspalveluumme numeroon 0204 292 920.

  3. Iltaisin ja viikonloppuisin voit sulkea korttisi soittamalla sulkupalveluun, puhelinnumero 020 333, ulkomailta +358 20 333. Sulkupalvelu on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa.

Sulje älylaitteesi – digitaalinen lompakko

Jos kadotat älypuhelimen, tabletin tai älykellon, jossa sinulla on digitaalinen lompakko, voit itse poistaa kortin lompakosta toisen laitteen kautta. Jos tämä ei onnistu, voit sulkea älylaitteesi soittamalla Asiakaspalveluumme numeroon 0204 292 920 tai sulkupalveluun numeroon 020 333. Jos korttisi ei ole kadonnut, ei itse korttia tarvitse sulkea.

Digitaaliset lompakot

StopService Premium- ja Private Banking -asiakkaille

Premium- ja Private Banking – asiakkaana voit rekisteröidä kaikki korttisi sekä esimerkiksi puhelinliittymäsi StopService -palveluun. Silloin voit sulkea rekisteröimäsi kortin ja liittymän yhdellä puhelinsoitolla. Numero StopService-palveluun löytyy sekä Mobiilipankista että Internetkonttorista.